, Wija Internetmarketing | Strategisch partner
Denk strategisch, niet instrumenteel
Zoek

Strategisch partner

strategisch partnerInternetmarketing, wie kan er nog omheen? We moeten mee. Natuurlijk hebben de meesten van ons al een website. En versturen we misschien ook al wel elektronische nieuwsbrieven.  Maar er is nog zo veel meer... Social Media, Zoekmachinemarketing, Emailmarketing, Webshops, enz. enz. Wie wijst ons de weg in dit doolhof?  Specialisten (al dan niet deskundig) genoeg! Maar is er een generalist die echt het hele terrein overziet, die ons kan helpen over onze eigen horizon heen te kijken, een strategische partner, die ons tijdens het hele traject stap voor stap begeleidt, die ons  niet alleen adviseert, maar ook de tools kan bieden. Zonder dat we de regie uit handen hoeven te geven!

Een jaar geleden vonden we Social Media wel leuk. Jongelui die via Hyves of Facebook nieuwtjes deelden. Hoe naïef kan iemand zijn!  Via Facebook staan nu wereldwijd meer dan een half miljard mensen met elkaar in contact. Een half miljard! In november 2010 kocht De Telegraaf  Hyves (met meer dan 9 miljoen gebruikers). Het is big business geworden. Er valt geld mee te verdienen.

Via dit soort sites ontwikkelen zich communities, groepen gelijkgezinden. Die wisselen niet alleen nieuwtjes uit, maar ook meningen over van alles en nog wat. Over hoe hun nieuwe Volkswagen Golf hen bevalt, waarom ze aan een iPad de voorkeur geven boven de Samsung Galaxy. Ze schrijven over hun ervaring met het restaurant waar ze gisteren aten, de vakantie in Turkije van vorige week. Ze spreken schande van de helpdesk van T-Mobile. En ja hoor, Youp van 't Hek pakt het op en begint zijn eigen kruistocht. En hebt u het filmpje van Basta al gezien, dé hit op internet. Het gaat allemaal razendsnel en het heeft een gigantische impact.

Daarom wilt u als ondernemer op de hoogte zijn van wat er zich hier afspeelt. Want volgende week staan ze bij u voor de poort! Maar hoe? Hoe pak je dat aan?

Er zijn heel wat adviseurs die u graag willen helpen.... De een bouwt websites en webshops, de ander is zoekmachine-expert, weer een ander doet aan emailmarketing, de volgende presenteert zich als Social Media specialist. Maar meer doen ze vaak ook niet. Buiten hun eigen territorium kijken ze doorgaans niet. En als ze hun product hebben afgeleverd, moet u het in de regel zelf verder maar uitzoeken. Plus dat u ze één voor één moet briefen. Dat schiet niet op.

U heeft een generalist nodig, iemand die het overzicht houdt, u een helicopterview over het internetlandschap biedt, een strategische partner, een klankbord, betrokken en direct inzetbaar bij de implementatie van uw internetstrategie. Iemand die u tijdens het hele traject stap voor stap begeleidt, die u niet alleen adviseert, maar ook de tools kan bieden. Zonder dat u de regie uit handen hoeft te geven! Bel ons of klik hier en wij maken graag een afspraak.

Klik hier voor een afspraak

Wija Internetmarketing Wija Internetmarketing